Формування екологічної свідомості учнів на «Уроках для сталого розвитку»
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7285Ключові слова:
екологічна освіта, екологічна свідомість, сталий розвиток, екоцентричний тип поведінкиАнотація
Аналізуючи різноманітні точки зору вчених на проблему екологічної освіти, автор обґрунтовує думку про доцільність курсу «Уроки для сталого розвитку», який сприяє свідомому ставленню учнів до оточуючого середовища, формує екоцентричний тип поведінки.
Metrics
Посилання
Гладков Н. А. Охрана природы : учеб. пособ. для студ. биол. спец. пед. ин-тов / Н. А. Гладков, А. В. Михеев, В. М. Галушин. – Москва : Просвещение, 1975. – 299 с.
Дерябо С. Д. Вперед, к природе! : Слагаемые экологического сознания / С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин. // Екология и жизнь. – 2006. – № 9. – С. 12–15.
Дерябо С. Д. Слагаемые экологического сознания / С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин. // Человек. – 1999. – № 3. – С. 19.
Дерябо С. Д. Экологическая педагогика и психология / С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин. – Ростов н/Д : Феникс 1996. – 480 с.
Льовочкіна А. М. Основи екологічної психології : навч. посіб. / А. М. Льовочкіна. – Київ : МАУП, 2004. – 136 с.
Яришева Н. Ф. Методика ознайомлення дітей з природою : навч. посіб. / Н. Ф. Яришева. – Київ : «Вища школа», 1993. – 234 с.