Діалогове навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7287Ключові слова:
діалог, діалогове навчання, педагогічна діяльність, гуманізаціяАнотація
У статті обґрунтовано необхідність гуманізації педагогічної діяльності, розглянуто сутність і організацію діалогового навчання як умови формування гуманних міжособистісних відносин у навчальному процесі.
Metrics
Посилання
Бех І. Д. Особистісно орієнтоване виховання: [науково-методичний посібник] / І. Д. Бех.- К: ІЗМН, 1998. – 204 с.
Бодалев А.А. Психологические условия гуманного педагогического общения // Советская педагогика. – 1990. – № 2 . – С. 65–71.
Гойхман О. Я. Основы речевой коммуникации: учебник для вузов/ Г. М. Надина, О.Я. Гойхман, под ред. О. Я. Гойхмана.- Москва: ИНФРА, 1997. – 272 с.
Гранюк Л. О. Розвиток діалогічності як важлива детермінанта професіоналізму співробітництва // Діалог культур і духовний розвиток людини: Матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 24-25 січня 1995 р. –Київ, 1995. – С. 17–19.
Зазуліна Л. В. Діалогізація дидактичного процесу в курсовій підготовці педагогічних кадрів: Автореф. дис. канд. пед.наук: 13.00.01. / Київ. нац.ун-т. ім. Т. Шевченко.– Київ, 2000. – 19 с.
Кларин М. В. Личностная ориентация в непрерывном образовании // Педагогика, 1996, № 2. – С. 8.
Ковалев Г. А. Три парадигмы в психологии - три стратегии психологического воздействия // Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации. – Москва: АПН СССР, 1987.– С. 27-36.
Проблемы гумманизации: Новое осмысление старых проблем: Тезаурус /науч. ред. Ю.Н.Кулюткин. – Москва: Логос, 2000. – 210с.
Сущенко А.В. Гуманізація педагогічної діяльності вчителя як предмет наукового осмислення //Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: [зб. наук. праць]; /ред. Т.І.Сущенко та ін. – Київ.– Запоріжжя. – 2003. – Вип.28. – С.41-49.