Екологічна освіта як передумова реалізації ідей сталого розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7291Ключові слова:
екологічна освіта, екологічна компетентність, сталий розвитокАнотація
У статті окреслюються основні чинники, що забезпечують сталий розвиток, та основні його принципи. Особливу увагу автор приділяє методикам і прийомам набуття учнями екологічної компетентності серед яких головними є засвоєння екологічних знань, активний їх пошук, практичне осмислення, можливість відстоювати власну точку зору, вміння працювати в команді.
Metrics
Посилання
Буркинський Б. В. Еколого-економічні орієнтири стратегії сталого розвитку України / Б. В.Буркинський, В. М. Степанов, С. К. Харічков. – Київ : БМТ. – 2001. – С.165–175. 2. Концепція екологічної освіти України // Екологія і ресурси. – 2002. – №4. – С.5–25. 3. Національна парадигма сталого розвитку України / заг. ред. акад. НАН України, д.т.н., проф. Б. Є.Патона. – Київ: Державна установа «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України», 2012. – 72 с. 4. Пащенко О. В. Освіта в інтересах збалансованого сталого розвитку : молодіжний рух та роль неформальної освіти / О. В. Пащенко // Екологічний вісник. – 2004. – С. 24–26.