Особливості усвідомлення артистом власного емоційного стану як умова покращення виконавської діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7299Ключові слова:
емоційний стан, усвідомлення емоційного стану, публічний виступ, виконавська діяльністьАнотація
Статтю присвячено проблемі психологічної підготовки виконавця до концертного виступу, а саме впливу емоційного стану на виконавця та його діяльність. Представлено результати дослідження особливостей усвідомлення емоційного стану виконавців безпосередньо перед виступом і в момент пригадування після виступу.
Metrics
Посилання
Конопкин О. А. Участие эмоций в регуляции активности человека / О. А. Конопкин // Вопросы психологии. – 2006. – № 3. – С. 38-49. 2. Любарт Т. Творчество и креативность. Описание эмоций и влияние их на творческую деятельность / Т. Любарт // Обдарована дитина. – 2010. – № 9. – С. 2-7.
Психология человека от рождения до смерти / [под ред. Реана А. А.]. – СПб.: Прайм-Еврознак, 2002. – 620 с.
Савшинский С. И. Работа пианиста над музыкальным произведением / С. И. Савшинский. – М.: «Классика – XI век», 2005. – 165 с.
Симонов П. В. Высшая нервная деятельность человека. Мотивационно-эмоциональные аспеты / П. В. Симонов. – М.: Наука, 1975. – 173 с.
Хоменко З. І. Емоційний стан як основа емоційного самопочуття особистості. Вплив учителя на емоційний стан учнів / З. І. Хоменко. – К.: ред.загальнопед. газет б-к «Шкільного світу», 2012. – 128 с. 7. Эмоциональное состояние // Энциклопедический словарь по психологии и педагогике, 2013. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://psychology_pedagogy.academic.ru/21234/