Особливості розвитку уваги молодшого школяра в процесі навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7309Ключові слова:
увага, навчальна діяльність, продуктивність, стійкість, розподіл увагиАнотація
В статті проаналізовано підходи до вивчення уваги в психології. Показано психологічні особливості розвитку уваги молодших школярів. Розкрито взаємозалежність між рівнем навчальних досягнень учнів та рівнем продуктивності, стійкості і розподілу уваги.
Metrics
Посилання
Гальперин П.Я. К проблеме внимания // Хрестоматия по психологии: учеб. Пособие для студентов пед. ин-тов / сост. В.В. Мироненко; под. ред. А.В. Петровского. – Москва: Просвещение, 1987. – С. 169 – 174.
Дормашев Ю.Б. Психология внимания / Ю.Б. Дормашев, В.Я. Романов. – Москва: Тривола, 1995. – 352 с.
Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник для вузов / А.Г. Маклаков. – Санкт-Петербург: Питер, 2003. – 592 с.
Максименко С.Д. Загальна психологія: Навч. посіб. / С.Д. Максименко, О.В. Соловієнко. – Київ: МАУП, 2000. – 256 с.
М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посіб. / П.А. Мясоїд. – Київ: Вища школа, 2004. – 487 с.
Савчин М.В. Вікова психологія / М.В. Савчин, Л.П. Василенко. – Київ: Академвидав, 2011. – 368 с.
Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – Київ: Просвіта, 2001. – 416 с.