Гендерний розвиток дітей дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7315Ключові слова:
гендер, гендерне виховання, гендерна ідентичність, гендерні уявлення, маскулінність і фемінність, гіпергендерні чоловіки, гіпергендерні жінкиАнотація
В статті висвітлено суть і зміст гендерного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній психології, його завдання й принципи. Проаналізовано подібності та відмінності формування гендерних уявлень хлопчиків і дівчаток дошкільного віку. Розглянуто поняття гендер, гендерне виховання, маскулінність і фемінність, гіпергендерні чоловіки, гіпергендерні жінки, гендерна ідентичність, гендерні уявлення.
Metrics
Посилання
Вишемирський В. С. Теоретические основы изучения синдрома выгорания / В. С. Вишемирський // Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць. Частина І./ –Херсон, 2008. -482с.
Аркин Е. А. Ребенок в дошкольные годы / Е. А. Аркин –Москва: Просвещение, 1968. -200с.
Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А. М. Богуш, – Київ: Видавництво, 2012. – 26 с.
Гончаренко А. М. Хлопчики й дівчатка: [ міжособистісні взаємини] / А. М .Гончаренко // Дошкільне виховання. – 2007. – №4. – С. 8–10.
Кононко О. Л. Розвиток статевої свідомості хлопчиків та дівчаток у дошкільний період / Вихователю про психологію та педагогіку сексуального розвитку дитини: наук.-метод. збірник // за ред. Т.В. Говорун. –Київ: Інститут змісту та методів навчання, 1996. –143 с.
Клецина И. С. Самореализация личности и гендерные стереотипы [Электронный ресурс] : И. С. Клецина // Психологические проблемы самореализации личности / под ред. А. А. Реанна, Л. А. Коростылевой. – Санкт-Петербург, 1998. – Вып. 2. – С. 188–202. – Режим доступа : http://herzen-aspіrant.narod.ru/people/klyotsіna.html.
Палій. А. А. Диференціальна психологія: курс лекцій / А. А. Палій –Івано-Франківськ: ВДВ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Стефанника В., 2007. – 474 с.
Сьоміна А. Гендерне виховання дітей дошкільного віку / А. Сьоміна // Вихователь-методист дошкільного закладу. –2011. –№4. – С.36–50.