Агресивна поведінка та причини її виникнення у дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • Ірина Вікторівна Мелетенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7318

Ключові слова:

агресивність, агресивна поведінка, діти старшого дошкільного віку

Анотація

Стаття присвячена проблемам агресивності серед дітей старшого дошкільного віку. Розглянуто сутність поняття «агресивність», «агресивна поведінка», а також основні причини, що провокують появу дитячої агресивності. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення ступеня вираженості агресивних тенденцій у дітей старшого дошкільного віку.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113 / PDF downloads: 367

Біографія автора

Ірина Вікторівна Мелетенко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної і технологічної освіти, науковий керівник: к.пс.н., доцент Пилипенко Катерина Валентинівна

Посилання

Короткий психологічний словник: [уклад. Л. А. Карпенко, А. В. Петровський, М. Р. Ярошевський]. – Ростов-на-Дону: «ФЕНІКС», 1998. – 512 с.

Саранчук К. С. Причини, що викликають агресивні почуття і дії наших дітей / К. С. Саранчук. - Режим доступу: http://dnz37.klasna.com/uk/article/shcho-u-nashikh-ditei-mozhe-viklikati-agresivni-po.html

Мойсеєнко Е. Дитяча агресивність та причини її виникнення / Е. Мойсеєнко, Н. Грищай // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг. – 2004 – Випуск 9. – с. 226 – 228.

Рогозинська О. Агресивна поведінка дітей дошкільного віку / О. Рогозинська // Психолог. – Київ: Шкільний світ. – 2006 – № 19 – С. 15 – 19.

Романовська Д. Робота з батьками агресивних дітей / Д. Романовська, С. Собкова // Робота психолога з батьками. – Київ. – 2006. – с. 52 – 59.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Мелетенко, І. В. (2022). Агресивна поведінка та причини її виникнення у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 77–81. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7318

Номер

Розділ

Розділ II