Особливості емоційності у майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7323Ключові слова:
емоційна культура, емоційний інтелектАнотація
У статті здійснено аналіз процесу формування соціально значущих рис особистості. Зазначено, що даний процес неможливий без емоційної складової. Розглянуто структуру емоційної сфери особистості та її рівні. Розглянуто емоційний інтелект, як складову емоційної культури. У статті з’ясовано, що емоційна культура майбутніх учителів вища, ніж у майбутніх представників технічних спеціальностей. Зроблено висновок, що емоційна культура є компонентом педагогічної діяльності і включає систему знань, умінь і навичок.
Metrics
Посилання
Гарскова Г. Г. Введение понятия «эмоциональный интеллект» в психологическую теорию / Г. Г. Гарскова // Тезисы науч.-практ. конф. «Ананьевские чтения». – Санкт-Петербург: Изд-во СПб. ун-та, 1999. – С. 26.
Єфімчук О. М. Формування емоційної культури майбутнього вчителя хореографії в процесі хореографічної діяльності / О. М. Єфімчук // Педагогічний дискурс. – 2013. – № 14. – C. 173-176.
Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Е. П. Ильин. – Санкт-Петербург: Питер, 2001. – 752 с.
Люсин Д. В. Новая методика для измерения эмоционального интеллекта: опросник ЭмИн / Д. В. Люсин // Психологическая диагностика. – 2006. – № 4. – С. 3-22. 5. Могилей І. В. Формування емоційної культури майбутніх учителів музики: дис. . канд. пед. наук: 13.00.04 / І. В. Могилей. – Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2000. – 18 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – Санкт-Петербург: Питер, 2002. – 720 с.
Шпак М. М. Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень / М. М. Шпак // Психологія особистості. – 2011. – № 1. C. 15-19.