Професійне самовизначення студентів із подвійною спеціальністю
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7325Ключові слова:
професійне самовизначення, професійні типи особистості, сенс віддаленої мети, професійна ідентифікація, мотивація навчанняАнотація
Статтю присвячено проблемі професійного самовизначення у процесі навчання у вузі за подвійною спеціальністю. Представлено результати дослідження професійного самовизначення фахівців, що навчаються за двома спеціальностями.
Metrics
Посилання
Вікова психологія. Навч. посіб / [Сергєєнкова О. П.,Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В.]. – Київ: Центр учбової літератури, 2012. – 376 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. - Київ: Либідь,1997. – 376 с.
Грабчак О. В. Формування професійних домагань старшокласників у процесі профорієнтаційної роботи : автореф. дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / О. В. Грабчак; В-во. Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2012.– 20 с.
Гріньова О. М. Особливості професійного самовизначення майбутніх учителів подвійних спеціальностей з додатковою спеціалізацією ―Практична психологія‖ / О. М. Гріньова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - №15 (39). – С. 192-201.
Кучеренко Є.В. Професійне самовизначення особистості як динамічний процес / Є.В.Кучеренко // Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. – Т. ХІ – част. 2 – К. – 2009. – С. 223 – 233.
Мешко І. О. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції / І.О.Мешко // Вісник психології і педагогіки –2010. – №8. – С. 5 – 6.