Психологічні проблеми впровадження болонського процесу у внз України

Автор(и)

  • Сергій Вікторович Петрухін Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7329

Ключові слова:

Болонська конвенція, адаптація, самоосвіта, розвиток, самовдосконалення

Анотація

У статті висвітлено проблему впровадження Болонської конвенції у вищих навчальних закладах України. Одночасно розглянуті шляхи вирішення цих протиріч, які безпосередньо стоять на заваді успішної європеїзації української освіти.

Metrics

PDF views
62
Jun 25 '22Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '222.0
| |
Abstract views: 62 / PDF downloads: 62

Біографія автора

Сергій Вікторович Петрухін, Криворізький державний педагогічний університет

студент історичного факультету, науковий керівник: к.пед.н., доцент Маліцька Лоліта Борисівна

Посилання

Денисенко Н.В. Впровадження кредитно модульної системи навчання: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / Н. В. Денисенко. Режим доступу до ресурсу:

http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/6/statti/2denisenko.htm

Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей [Текст] / Т. Жижко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 28-35

Зінковський Ю. Камені спотикання: вітчизняної вищої освіти (суттєві вади вищої школи) / Ю. Зінковський // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 7 – 18/

Музика О.Л. Майстренко Т.М. Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ / О. Л Музика, Майстренко Т.М. // Проблеми формування конкурентоспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської наук.- практ. конф. – Житомир, 2008. – С.14-20.

Михайльова К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років впровадження / К. Михайльова // Вища школа. – 2010. – № 2. – С. 34-41

Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи: підручник. / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – 3-тє вид., випр.. і доп. – Київ: Каравела, 2011. – 360 с.

Тохтарова І.М. Вища освіта в контексті Болонського процесу: міфи, реальності, яскраве майбутнє [Електронний ресурс] / І. М.Тохтарова. Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/6_NITSB_2010/Pedagogica/59643.doc.htm

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Петрухін, С. В. (2022). Психологічні проблеми впровадження болонського процесу у внз України. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 133–137. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7329

Номер

Розділ

Розділ III