Психологічні проблеми впровадження болонського процесу у внз України
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7329Ключові слова:
Болонська конвенція, адаптація, самоосвіта, розвиток, самовдосконаленняАнотація
У статті висвітлено проблему впровадження Болонської конвенції у вищих навчальних закладах України. Одночасно розглянуті шляхи вирішення цих протиріч, які безпосередньо стоять на заваді успішної європеїзації української освіти.
Metrics
Посилання
Денисенко Н.В. Впровадження кредитно модульної системи навчання: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / Н. В. Денисенко. Режим доступу до ресурсу:
http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/6/statti/2denisenko.htm
Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей [Текст] / Т. Жижко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 28-35
Зінковський Ю. Камені спотикання: вітчизняної вищої освіти (суттєві вади вищої школи) / Ю. Зінковський // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 7 – 18/
Музика О.Л. Майстренко Т.М. Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ / О. Л Музика, Майстренко Т.М. // Проблеми формування конкурентоспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської наук.- практ. конф. – Житомир, 2008. – С.14-20.
Михайльова К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років впровадження / К. Михайльова // Вища школа. – 2010. – № 2. – С. 34-41
Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи: підручник. / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – 3-тє вид., випр.. і доп. – Київ: Каравела, 2011. – 360 с.
Тохтарова І.М. Вища освіта в контексті Болонського процесу: міфи, реальності, яскраве майбутнє [Електронний ресурс] / І. М.Тохтарова. Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/6_NITSB_2010/Pedagogica/59643.doc.htm