Психологічні особливості організації самостійної роботи студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7340Ключові слова:
навчання, самостійна робота, організація учіння, пізнавальна активністьАнотація
В статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, методи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. Робиться спроба виділення та аналізу деяких детермінант успішності самостійного навчання студентів.
Metrics
Посилання
Бабкіна О. І. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні в контексті Болонських реформ/ О. І. Бабкіна // Освіта і управління. – 2006. – № 1. – Т. 9. – С. 91–95.
Бондаренко О.Ф. Психологічні особливості сучасного студента та проблеми професійної підготовки психологів-практиків//Практична психологія та соціальна робота. – 2003. - №4. – С.8-11.
Вербицкий А. А. Самостоятельная работа студентов младших курсов / А. А. Вербицкий // Высшая школа России, 1995. – №3.- С. 12-18.
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. – Москва: Педагогика, 1991. – 480 с.
Журавська Л. М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у ВНЗ / Журавська Л. М. // Освіта та управління. – Т. 3. – 1999. – №2.
Занюк С. С. Психологія мотивації: навч. посібник / Сергій Степанович Занюк. – Київ: Либідь, 2002. – 304 с.
Кайданова Л. Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів/ Л. Г. Кайданова, Н. В.Шевченко // Проблеми освіти: наук.-метод.зб. - Київ: Науково-методичний центр вищої освіти, 2004. – Вип. 37. – С.136-142.
Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія/ Олександр Володимирович Малихін.– Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009.- 307 с 9. Пидкасистый П.И. Организация учебно-познавательной деятельности студентов. Учебное пособие/Павел Иванович Пидкасистій. - Москва: Педаг. общ-во России, 2004. - 112 с.