Психологічні основи формування потреб і мотивів особистості в процесі виховання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7342Ключові слова:
мотивація, мотив, батьківство, види мотиваціїАнотація
У статті розглядаються особливості розвитку мотивації особистості. Подано основні шляхи формування позитивної мотивації у молодших школярів. Аналізуються різні підходи до вивчення даного явища вітчизняними та зарубіжними науковцями. Надано вправи для розвитку мотивації молодших школярів.
Metrics
Посилання
Алексеенко В. В. Играем в сказку. Воспитание и развитие личности ребенка 2-7 лет / В. В. Алексеенко, Я. И. Ложчинина. - Москва, 2008. – 218с.
Вознесенська О. Л. Творча взаємодія з дитиною: Методичні рекомендації батькам / О. Л. Вознесенська, М. Ю. Сидоркина. –Київ: Міленіум, 2009. – 66 с.
Волков Б. С. Психология младшего школьника: практикум/ Б. С. Волков. – Москва: Эксмо, 2010. – 272 с.
Истратова О.Н. Психологическое тестирование детей от рождения до 10 лет / О. Н. Истратова. – Ростов на Дону: Феникс, 2008.- 317 с.
Занюк С. С. Психологія мотивації: навч. посібник / С. С. Занюк. - Київ: Либідь, 2002. - 304 с.
.Колібаба З. В. Перлини мудрості у вихованні, навчанні і розуміння дітей / З. В. Колібаба, Н. І. Андерсон, С. С. Скай. – Львів, 2011.
Матюхина М. В. Мотивация учения младших школьников / М. В. Матюхина. - Москва: Педагогика, 1984. – 144 с.
Скурат Г. Г. Детский психологический театр: развивающая работа с детьми и подростками / Г. Г. Скурат. – Санкт-Петербург: Речь, 2007. - 144 с.
Стешенок І. В. Сказка в тренинге: коррекция, развитие, личностный рост / І. В. Стешенок. – Санкт-Петербург: Речь, 2006.
Фопель К. Чтобы дети были счастливы: Психологические игры и упражнения для детей школьного возраста / К. Фопель. – Москва: Генезис, 2005. – 255 с.