Формування мовної особистості молодшого школяра засобами інтерактивних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7343Ключові слова:
кооперативне навчання, інтерактивність, інтерактивні технології, мовна особистістьАнотація
У статті автор розглядає питання переваги колективних форм організації навчання, надає рекомендації щодо організації такої роботи у класі, наводить приклади конкретних інтерактивних вправ.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 69
/ PDF downloads: 49
Посилання
Дівакова І. І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах / І. І. Дівакова. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – 180 с.
Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. посібник /О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; за ред. О. І. Пометун. – Київ : А.С.К., 2005. – 192 с.
Химинець В. В. Інновації у початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль: Мандрівець, 2010. – 312 с.