Формування мовної особистості молодшого школяра засобами інтерактивних технологій

Автор(и)

  • Світлана Євгеніївна Горяна Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7343

Ключові слова:

кооперативне навчання, інтерактивність, інтерактивні технології, мовна особистість

Анотація

У статті автор розглядає питання переваги колективних форм організації навчання, надає рекомендації щодо організації такої роботи у класі, наводить приклади конкретних інтерактивних вправ.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 49

Біографія автора

Світлана Євгеніївна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури 

Посилання

Дівакова І. І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах / І. І. Дівакова. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – 180 с.

Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. посібник /О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; за ред. О. І. Пометун. – Київ : А.С.К., 2005. – 192 с.

Химинець В. В. Інновації у початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль: Мандрівець, 2010. – 312 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Горяна, С. Є. (2022). Формування мовної особистості молодшого школяра засобами інтерактивних технологій. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 219–222. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7343

Номер

Розділ

Розділ IV