Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах

Автор(и)

  • Ольга Миколаївна Прокопенко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346

Ключові слова:

фізична культура, фізичне виховання, здоров’я, здоровий спосіб життя, оздоровчі технології

Анотація

Автор розкриває проблему підвищення ефективності уроку фізичної культури. Основними чинниками оптимізації фізичного виховання у школі названо урізноманітнення змісту та організації уроків фізичної культури, виховання позитивного ставлення до здорового способу життя, демонстрації особистого прикладу вчителя, використання ігрових методів навчання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 54

Біографія автора

Ольга Миколаївна Прокопенко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель фізичної культури

Посилання

Антропова М. В. Що треба знати про рухову активність і загартування дітей. / М. В. Антропова // Фізична культура в школі. – 1993.– №3.–С.28-36.

Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.

Лубишева Л. И. Концепция формирования физической культуры человека / Л. И. Лубишева. – Москва: ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.

Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я: навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – Київ: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Прокопенко, О. М. (2022). Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 233–236. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346

Номер

Розділ

Розділ IV