Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах

Автор(и)

  • Ольга Миколаївна Прокопенко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346

Ключові слова:

фізична культура, фізичне виховання, здоров’я, здоровий спосіб життя, оздоровчі технології

Анотація

Автор розкриває проблему підвищення ефективності уроку фізичної культури. Основними чинниками оптимізації фізичного виховання у школі названо урізноманітнення змісту та організації уроків фізичної культури, виховання позитивного ставлення до здорового способу життя, демонстрації особистого прикладу вчителя, використання ігрових методів навчання.

Metrics

PDF views
66
Jun 25 '22Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '222.0
| |
Abstract views: 162 / PDF downloads: 66

Біографія автора

Ольга Миколаївна Прокопенко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель фізичної культури

Посилання

Антропова М. В. Що треба знати про рухову активність і загартування дітей. / М. В. Антропова // Фізична культура в школі. – 1993.– №3.–С.28-36.

Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.

Лубишева Л. И. Концепция формирования физической культуры человека / Л. И. Лубишева. – Москва: ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.

Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я: навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – Київ: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Прокопенко, О. М. (2022). Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 233–236. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346

Номер

Розділ

Розділ IV