Конфлікти в системі «вчитель-учень»
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7353Ключові слова:
конфлікт, система «вчитель-учень», медіація, навчанняАнотація
У статті надано загальний опис типів конфліктів та способи їх розв’язання або уникнення ненасильницьким методом під час навчання в школі. Представлено результати дослідження типів поведінки підлітків у конфліктних ситуаціях.
Metrics
Посилання
Анпілогова Ю. Джерела конфліктів у системі «педагог-учень» / Ю. Анпілогова // Школа молодого вчителя. – Київ, 2005. – с. 91-98.
Бандурка А. М. Конфликтология; Учебное пособие для вузов / А. М. Бандурка, В. А. Друзь. – Харьков, 1997.
Гришина Н. Психология конфликта / Н. Гришина. – Санкт-Петербург: Питер, 2000. – с. 209-281.
Кириленко А. І. Конфлікти між учителями й учнями та способи їх розв’язання/ А. І. Кириленко // Фізичне виховання в школах України.-2011.-№9.- с.36-39.
Павлютенков Є. М. Конфлікти: сутність і подолання / Є. М. Павлютенков. – Харків, 2008. – с. 5-104.
Пов’якель Н. психологія вирішення педагогічних конфліктів / Н. Пов’якель. – Київ, 2008. – 128 с.
Самоукина Н. В. Игры в которые играют/ Н. В. Самоукина. – Дубна: Феникс, 1997.