Корекція девіантної поведінки дітей засобами арт-терапії

Автор(и)

  • Катерина Сергіївна Саранчук Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7361

Ключові слова:

арт-терапія, девіантна поведінка, плямотерапія, соціалізація, соціальний досвід

Анотація

Стаття присвячена аналізу корекційного потенціалу засобів арт-терапії у роботі психолога із дитячими девіаціями. Автор статті презентує власний досвід використання прийомів плямотерапії у роботі практичного психолога закладу освіти.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 151 / PDF downloads: 63

Біографія автора

Катерина Сергіївна Саранчук, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

практичний психолог

Посилання

Арт-терапия / под ред. А. И. Копытина. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 320 с.

Копытин А. И. Арт-терапия в эпоху пост-модерна / А. И. Копытин. – Санкт-Петербург: Речь, 2002. – 224 с.

Мамайчук И. И. Психологическая помощь детям с проблемами в развитии / И. И. Мамайчук. – Санкт-Петербург: Речь, 2001.– 220 с.

Мухина B. C. Изобразительная деятельность ребенка как форма усвоения социального опыта / В. С. Мухина. – Москва : Педагогика,1981. – 239 с.

Уэлсби К. Часть целого : арт-терапия в школе / К. Уэлсби // Исцеляющее искусство. –Том 3. № 2. – 2000. – С. 16–35.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Саранчук, К. С. (2022). Корекція девіантної поведінки дітей засобами арт-терапії. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 307–309. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7361

Номер

Розділ

Розділ VI