Корекція девіантної поведінки дітей засобами арт-терапії
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7361Ключові слова:
арт-терапія, девіантна поведінка, плямотерапія, соціалізація, соціальний досвідАнотація
Стаття присвячена аналізу корекційного потенціалу засобів арт-терапії у роботі психолога із дитячими девіаціями. Автор статті презентує власний досвід використання прийомів плямотерапії у роботі практичного психолога закладу освіти.
Metrics
Посилання
Арт-терапия / под ред. А. И. Копытина. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 320 с.
Копытин А. И. Арт-терапия в эпоху пост-модерна / А. И. Копытин. – Санкт-Петербург: Речь, 2002. – 224 с.
Мамайчук И. И. Психологическая помощь детям с проблемами в развитии / И. И. Мамайчук. – Санкт-Петербург: Речь, 2001.– 220 с.
Мухина B. C. Изобразительная деятельность ребенка как форма усвоения социального опыта / В. С. Мухина. – Москва : Педагогика,1981. – 239 с.
Уэлсби К. Часть целого : арт-терапия в школе / К. Уэлсби // Исцеляющее искусство. –Том 3. № 2. – 2000. – С. 16–35.