Самовиховання особистості як психолого-педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7365Ключові слова:
самовихованняАнотація
В умовах трансформації та оновлення всіх сфер життя доволі актуальною є потреба в освічених, вихованих членах суспільства, які б мали свідому громадянську позицію, були готові відстоювати загальні гуманістичні принципи, привносили вклад в науку та мистецтво. В цій ситуації перед психологічною наукою постає задача більш досконалого дослідження проблеми самовиховання особистості, оскільки саме воно дозволяє сформувати таку людину, яка зараз потрібна суспільству і яка здатна вирішувати його глобальні проблеми.
Metrics
Посилання
Арет А.Я. Очерки по теории самовоспитания. / А.Я Арет.– Фрунзе, 1981. – 124 с.
ЕлкановС.Б. Основы профессионального воспитания будущего учителя. / С.Б. Елканов – М.: Просвещение, 1989. – 189 с.
Карпенчук С. Г. Самовиховання особистості : наук.-метод. посіб. / Світлана Григорівна Карпенчук– К. : ІЗМН, 1998. – 216 с.
Карпенчук С.Г.. Теорія і методика виховання: навчальний посібник для студентів ВНЗ / Світлана Григорівна Карпенчук – К.: Вища школа, 2005. – 341 с.
Ковалев А.Г. Воспитание и самовоспитание / Александр Григорьевич Ковалев. – М. : Мысль, 1986. – 287 с
Кочетов А.И. Педагогические основы самовоспитания. / Александр Иоакимович Кочетов– М.: Знание, 1974.- 123с.
Лозовой В. А. Самовоспитание личности: философско- социологический анализ / Виктор Александрович. Лозовой. – Х.: Основа. – 1991. – 207 с.
Маслоу А. Самоактуализация // Психология личности: Тексты. –М., 1982.–С. 108- 117.
Рувинский Л.И., Арет А.Я. Самовоспитание школьников. – М., 1976.
Середа І.В. Технологія самовиховання особистості у сучасному університеті. / Вісник МДУ , серія Педагогічні науки- 2014 - №3.-с.72-75.
Трухін І.О., Шпак О.Т. Методи організації самовиховання учнів // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – №3. – С.5–16