Особливості дивергентного мислення школярів та студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7369Ключові слова:
дивергентне мисленняАнотація
Проблема креативності є досить актуальною, оскільки зараз майже усюди потрібні люди з творчими здібностями, що вміють нестандартно мислити. Але, засвоюючи певні соціальні стереотипи, більшість людей втрачають здатність творчо мислити. Під час шкільного навчання учні засвоюють безліч правил, які обмежують її здібності до креативності.
Metrics
Посилання
Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – М.: Наука, 1994. – 322 c.
Зак А. З. Развитие творческого мышления школьников / А. З. Зак. – М.: Просвещение, 1984. – 190 с.
Шумакова Н. Б. Исследование творческой одаренности с использованием тестов Е. Торренса у младших школьников / Шумакова Н. Б., Щебланова Е. И., Щербо Н.П. – Вопросы психологии, 1991. – №1. – с. 27-32
Кохановская Д. Р. Теоретический анализ проблемы развития креативности у студентов [Текст] / Д. Р. Кохановская – Актуальные вопросы современной педагогики: материалы II междунар. науч. конф. (г. Уфа, июль 2012 г.). – Уфа: Лето, 2012. – с. 6-9
А. М. Матюшкин. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. / А. М. Матюшкин, М.: Педагогика. – 1972. – с. 170-186
Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности. – СПб.: Питер, 2009. – 448 с.: ил. – (Серия «Мастера психологии») [Електронний ресурс]: https://books.google.com.ua
Исследование креативности в структуре когнитивного развития в гетеро-хронной подростковой среде [Електронний ресурс]: / Остапенко Г.С., Остапенко Р. И. – Перспективы науки и образования – 2014. – № 4(10). – Режим доступу до журн.: http://cyberleninka.ru/article/n/issledovanie-kreativnosti-v-strukture-kognitivnogo-razvitiya-v-geterohronnoy-podrostkovoy-srede
Психология. Учебник для гуманитарных вузов / под ред. Дружинина В. Н. [Електронний ресурс]: http://www.bibliotekar.ru/psihologia-2-1/142.htm