Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7373Ключові слова:
особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярівАнотація
Проблема мотивації – одна із ключових проблем психології. Фактично жодна із психологічних теорії не може обійти питання спонук до активності, тобто мотивів. А мотивація навчальної діяльності посідає особливе місце у структурі мотивації. Якщо розглядати навчальну діяльність як процес набуття індивідуального досвіду, то стає зрозумілим, що саме мотиви навчальної діяльності – перші у структурі мотивів людини і багато в чому зумовлюють всю її активність.
Metrics
Посилання
Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М.: Просвещение, 1983. – 96 с.
Маслоу А. Мотивация и личность. – СПб.: Питер, 2003. – 352 с.
Лефрансуа Г. Прикладная педагогическая психология. – СПб.: Прайм- ЕВРОЗНАК, 2005.– 416 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб: Питер, 2000. – 720 с.
Талызина Н. Ф. Педагогическая психология: – М.: Изд. центр «Академия», 1998. – 288 с.
Фридман Л.М., Волков К.Н. Психологическая наука – учителю. – М.: Просвещение, 1985. – 224 с.
Лернер І. Я. Дидактичні основи методів навчання. — М., 1981.
Немов Р.С. Психология: В 3 кн. Кн. 1: Общие основы психологии. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 688 с.