Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів

Автор(и)

  • Юлія Леонідівна Переславцева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7373

Ключові слова:

особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів

Анотація

Проблема мотивації – одна із ключових проблем психології. Фактично жодна із психологічних теорії не може обійти питання спонук до активності, тобто мотивів. А мотивація навчальної діяльності посідає особливе місце у структурі мотивації. Якщо розглядати навчальну діяльність як процес набуття індивідуального досвіду, то стає зрозумілим, що саме мотиви навчальної діяльності – перші у структурі мотивів людини і багато в чому зумовлюють всю її активність.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 105

Біографія автора

Юлія Леонідівна Переславцева, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-1, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М.: Просвещение, 1983. – 96 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. – СПб.: Питер, 2003. – 352 с.

Лефрансуа Г. Прикладная педагогическая психология. – СПб.: Прайм- ЕВРОЗНАК, 2005.– 416 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб: Питер, 2000. – 720 с.

Талызина Н. Ф. Педагогическая психология: – М.: Изд. центр «Академия», 1998. – 288 с.

Фридман Л.М., Волков К.Н. Психологическая наука – учителю. – М.: Просвещение, 1985. – 224 с.

Лернер І. Я. Дидактичні основи методів навчання. — М., 1981.

Немов Р.С. Психология: В 3 кн. Кн. 1: Общие основы психологии. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 688 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Переславцева, Ю. Л. (2015). Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 69–73. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7373

Номер

Розділ

Розділ II