Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів

Автор(и)

  • Юлія Леонідівна Переславцева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7373

Ключові слова:

особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів

Анотація

Проблема мотивації – одна із ключових проблем психології. Фактично жодна із психологічних теорії не може обійти питання спонук до активності, тобто мотивів. А мотивація навчальної діяльності посідає особливе місце у структурі мотивації. Якщо розглядати навчальну діяльність як процес набуття індивідуального досвіду, то стає зрозумілим, що саме мотиви навчальної діяльності – перші у структурі мотивів людини і багато в чому зумовлюють всю її активність.

Metrics

PDF views
118
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 141 / PDF downloads: 118

Біографія автора

Юлія Леонідівна Переславцева, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-1, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М.: Просвещение, 1983. – 96 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. – СПб.: Питер, 2003. – 352 с.

Лефрансуа Г. Прикладная педагогическая психология. – СПб.: Прайм- ЕВРОЗНАК, 2005.– 416 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб: Питер, 2000. – 720 с.

Талызина Н. Ф. Педагогическая психология: – М.: Изд. центр «Академия», 1998. – 288 с.

Фридман Л.М., Волков К.Н. Психологическая наука – учителю. – М.: Просвещение, 1985. – 224 с.

Лернер І. Я. Дидактичні основи методів навчання. — М., 1981.

Немов Р.С. Психология: В 3 кн. Кн. 1: Общие основы психологии. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 688 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Переславцева, Ю. Л. (2015). Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 69–73. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7373

Номер

Розділ

Розділ II