Особливості уяви молодших школярів та можливості її розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7375Ключові слова:
особливості уяви молодших школярівАнотація
Проблема розвитку уяви є маловивченою у психології та все ж провідна роль у дослідженні цього процесу належить вітчизняній науці. Більшість авторів, таких як О. М. Леонтьєв, О.М.Дьяченко, О.В.Боровик та ін., пов’язують походження і розвиток уяви з ігровою діяльністю, а точніше розвитком та засвоюванням дітьми творчої діяльності. Уява, як і інші пізнавальні процеси, формується на протязі всієї життєдіяльності людини, але її найбільш жвавий розвиток спостерігається саме в дитинстві. Тому вивчення закономірностей уяви саме в дитинстві і є важливим завданням психології, адже для формування повноцінної особистості потрібно приділяти значну увагу розвитку уяви.
Metrics
Посилання
Роменець А.В. Психологія творчості. /В.А.Роменець. – К.: Либідь, 2004. – 288 с.
Заика Е.В. Комплекс игр для развития воображеният / Е. В. Заика // Вопросы психологии. – 1993. – №2. – с. 54-62.
Каптеров П.Ф. О природе детей: Избранное / О воображении детей. –М.: Издательский дом «Карапуз», 2005. – 288 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / C.Л. Рубинштейн – СПб.: Питер, 2008. – 713 с.
Святкова О. Развиваем творческие способности / О. Святкова - М.: Изд-во «Розовый слон», 2002. – 10 с.
Субботина Л.Ю. Развитие воображения детей / Л. Ю. Субботина – Ярославль: Академия развития, 2001. – 240 с.
Тітов І.Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов // Обдарована дитина. – 2008. – № 10. – с. 56-60.