Особливості уяви молодших школярів та можливості її розвитку

Автор(и)

  • Катерина Андріївна Серьогіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7375

Ключові слова:

особливості уяви молодших школярів

Анотація

Проблема розвитку уяви є маловивченою у психології та все ж провідна роль у дослідженні цього процесу належить вітчизняній науці. Більшість авторів, таких як О. М. Леонтьєв, О.М.Дьяченко, О.В.Боровик та ін., пов’язують походження і розвиток уяви з ігровою діяльністю, а точніше розвитком та засвоюванням дітьми творчої діяльності. Уява, як і інші пізнавальні процеси, формується на протязі всієї життєдіяльності людини, але її найбільш жвавий розвиток спостерігається саме в дитинстві. Тому вивчення закономірностей уяви саме в дитинстві і є важливим завданням психології, адже для формування повноцінної особистості потрібно приділяти значну увагу розвитку уяви.

Metrics

PDF views
168
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 249 / PDF downloads: 168

Біографія автора

Катерина Андріївна Серьогіна, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-1, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Роменець А.В. Психологія творчості. /В.А.Роменець. – К.: Либідь, 2004. – 288 с.

Заика Е.В. Комплекс игр для развития воображеният / Е. В. Заика // Вопросы психологии. – 1993. – №2. – с. 54-62.

Каптеров П.Ф. О природе детей: Избранное / О воображении детей. –М.: Издательский дом «Карапуз», 2005. – 288 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / C.Л. Рубинштейн – СПб.: Питер, 2008. – 713 с.

Святкова О. Развиваем творческие способности / О. Святкова - М.: Изд-во «Розовый слон», 2002. – 10 с.

Субботина Л.Ю. Развитие воображения детей / Л. Ю. Субботина – Ярославль: Академия развития, 2001. – 240 с.

Тітов І.Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов // Обдарована дитина. – 2008. – № 10. – с. 56-60.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Серьогіна, К. А. (2015). Особливості уяви молодших школярів та можливості її розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 76–82. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7375

Номер

Розділ

Розділ II