Особливості процесу запамятовування у підлітковому віці

Автор(и)

  • Анна Чорна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7379

Ключові слова:

особливості процесу запамятовування у підлітковому віці

Анотація

Пам’ять є складним психічним процесом, без неї неможливий повноцінний розвиток особистості й суспільства в цілому. Якби організм не зміг відтворювати події минулого, то не зміг би й пристосовуватися до середовища, що забезпечило б неможливість подальшого вдосконалення особистості. Отже, вона має велике значення в діяльності людини в будь-якому віці.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 83

Біографія автора

Анна Чорна, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-1, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Артемчук Г. О. Розвиток довільного запам’ятовування в процесі формування текстової діяльності школярів підліткового віку / Г. О. Артемчук, Н. О. Писаренко // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 1. – С. 49–53

Бєлих В. Розвиток пам’яті й уваги у старшокласників / В. Бєлих // Психолог. – 2008. – № 9. – С. 9–12

Бєлов В. М. Пам’ять : як її поліпшити / В. М. Бєлов // Обдарована дитина. – 1999. – № 1. – С. 37–39

Бужинська С. М. Психологічні особливості розвитку модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бужинська ; нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Х., 2010. – 21с.

Методика развития памяти // Неведомый мир. – 2005. – № 9. – С. 45–49

Проблемы психологии памяти / ред. : П. И. Зинченко, С. П. Бочарова, В. П. Зинченко. – Х. : ХГУ, 1969. – 127 с.

Смирнов А. А. Проблемы психологи памяти / А. А. Смирнов. – М. : Просвещение, 1966. – 422 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Чорна, А. (2015). Особливості процесу запамятовування у підлітковому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 94–98. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7379

Номер

Розділ

Розділ II