Особливості процесу запамятовування у підлітковому віці
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7379Ключові слова:
особливості процесу запамятовування у підлітковому віціАнотація
Пам’ять є складним психічним процесом, без неї неможливий повноцінний розвиток особистості й суспільства в цілому. Якби організм не зміг відтворювати події минулого, то не зміг би й пристосовуватися до середовища, що забезпечило б неможливість подальшого вдосконалення особистості. Отже, вона має велике значення в діяльності людини в будь-якому віці.
Metrics
Посилання
Артемчук Г. О. Розвиток довільного запам’ятовування в процесі формування текстової діяльності школярів підліткового віку / Г. О. Артемчук, Н. О. Писаренко // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 1. – С. 49–53
Бєлих В. Розвиток пам’яті й уваги у старшокласників / В. Бєлих // Психолог. – 2008. – № 9. – С. 9–12
Бєлов В. М. Пам’ять : як її поліпшити / В. М. Бєлов // Обдарована дитина. – 1999. – № 1. – С. 37–39
Бужинська С. М. Психологічні особливості розвитку модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бужинська ; нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Х., 2010. – 21с.
Методика развития памяти // Неведомый мир. – 2005. – № 9. – С. 45–49
Проблемы психологии памяти / ред. : П. И. Зинченко, С. П. Бочарова, В. П. Зинченко. – Х. : ХГУ, 1969. – 127 с.
Смирнов А. А. Проблемы психологи памяти / А. А. Смирнов. – М. : Просвещение, 1966. – 422 с.