Значення гри для розвитку дитини

Автор(и)

  • Оксана Андріївна Шевченко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 132

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7380

Ключові слова:

значення гри для розвитку дитини

Анотація

Гра - одне з чудових явищ життя, діяльність, ніби даремна і в той же час така необхідна. Як життєве явище, гра виявилася дуже серйозною і складною проблемою для наукової думки.

Metrics

PDF views
289
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202628
|
Abstract views: 92 / PDF downloads: 289

Біографія автора

Оксана Андріївна Шевченко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 132

практичний психолог

Посилання

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - СПб.: Питер, 2002.-720 c.

Крайг Г., Бокум Д. Психология развития.– 9-е изд.-СПб.:Питер, 2004.- 940 с.

Piaget, J. (1970). Piaget's theory. In P. H. Mussen (Ed.)/ Carmichael's manual of child psychology (3rd ed. Vol. 1). New York: Wiley.

Виготський Л.С. Гра і її роль у психологічному розвитку дитини// Питання психології: - 1966. - № 6.

Ельконін Д.Б. Психологія гри. - М.: Педагогіка, 1978. – 450 с.

Garvey, С (1990). Play. Cambridge, MA: Harvard University Press.

Isenberg, J., & Quisenberry, N. L. (1988). Play: A necessity for all children. Childhood Education, 64 с., 138-146 с.

Pellegrini, A. D. (1987). Rough-and-tumble play: Developmental and educational significance. Educational Psychologist, 22, 23-43 с.

Schwartz, J. I. (1981). Children's experiments with language. Young Children, 36 с., 16-26 с.

Kamii, C., & Devries, R. (1980) 264с., Athey, I. J. (1984) 380 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Шевченко, О. А. (2015). Значення гри для розвитку дитини. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 99–102. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7380

Номер

Розділ

Розділ II