Дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Автор(и)

  • Ірина Щічко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7381

Ключові слова:

дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Анотація

Проблема розвитку уваги у молодшому шкільному віці досліджувалася значною кількістю психологів. Необхідність дослідження уваги учнів початкових класів зумовлюється тим, що у цьому віці уважність уперше формується як риса особистості, виявляючись у розвитку мимовільної і довільної уваги. Від уваги залежить ефективність багатьох аспектів діяльності молодших школярів. Дітям цього віку дуже важко підтримувати свою увагу на уроках. Одними з основних властивостей уваги, які мають великий вплив на навчальну діяльність молодшого школяра є переключення та концентрація. Саме на ці властивості уваги в першу чергу повинні спиратися вчителі в своїй педагогічній діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Щічко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-2, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Брязгунов М.В./Компонентний підхід до розуміння властивостей уваги [Текст] / М.В.Брязгунов // Психологічний журнал.- 2006.- №15(травень). - С.35-38.

Волков П.С.Дитяча психологія у питаннях і відповідях/ П.С.Волков.-М.,2002.

Страхов В.И.Внимание в структуре личности: Учебное пособие. – Саратов.,1969.-252с.

Завантаження

Опубліковано

2015-03-12

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати