Дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Автор(и)

  • Ірина Щічко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7381

Ключові слова:

дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці

Анотація

Проблема розвитку уваги у молодшому шкільному віці досліджувалася значною кількістю психологів. Необхідність дослідження уваги учнів початкових класів зумовлюється тим, що у цьому віці уважність уперше формується як риса особистості, виявляючись у розвитку мимовільної і довільної уваги. Від уваги залежить ефективність багатьох аспектів діяльності молодших школярів. Дітям цього віку дуже важко підтримувати свою увагу на уроках. Одними з основних властивостей уваги, які мають великий вплив на навчальну діяльність молодшого школяра є переключення та концентрація. Саме на ці властивості уваги в першу чергу повинні спиратися вчителі в своїй педагогічній діяльності.

Metrics

PDF views
902
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 2026126
|
Abstract views: 216 / PDF downloads: 902

Біографія автора

Ірина Щічко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-2, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Брязгунов М.В./Компонентний підхід до розуміння властивостей уваги [Текст] / М.В.Брязгунов // Психологічний журнал.- 2006.- №15(травень). - С.35-38.

Волков П.С.Дитяча психологія у питаннях і відповідях/ П.С.Волков.-М.,2002.

Страхов В.И.Внимание в структуре личности: Учебное пособие. – Саратов.,1969.-252с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Щічко, І. (2015). Дослідження властивостей уваги у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 103–107. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7381

Номер

Розділ

Розділ II