Психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога

Автор(и)

  • Ірина Миколаївна Торбенко ККДНЗ № 161

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7386

Ключові слова:

психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога

Анотація

Професії в сфері «людина – людина» є найбільш енергозатратними та стресогенними. Професійна діяльність педагога має безліч чинників, що провокують емоційне вигорання фахівців. «Професійне вигорання» відбувається тоді, коли немає морального задоволення або матеріального заохочення. Також до чинників «професійного вигорання» педагогів можна віднести емоційне навантаження та відповідальність за життя та здоров'я дітей.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Ірина Миколаївна Торбенко, ККДНЗ № 161

практичний психолог

Посилання

Селье Г. //Стресс без дистресса//.- М.Прогресс, 1979.- 123 с.

Селье Г.//Очерки об адаптационном синдроме//.М.Медгиз.,- 1960.- 255 с.

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка,//Професійне здоров’я педагога як умова ефективної виховної діяльності//- 2005.- № 24.

Витковський А.- Когда вдруг заметишь, что тебе все равно//Первое сентября. - 2000. - № 14.

Журнал : «Психолог».- 2007.- № 36.- С.7 – 9.

Журнал: « Психолог дошкілля».- 2011.- № 11.- С. 29- 35.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2014.- № 8.- С.24-28.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2013.- № 3.-С.33- 37.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок.- 2014.- № 6.-С.4– 11.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Торбенко, І. М. (2015). Психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 125–128. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7386

Номер

Розділ

Розділ III