Роль емоцій в навчальній діяльності підлітків

Автор(и)

  • Ольга Андріївна Красовська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7390

Ключові слова:

роль емоцій в навчальній діяльності підлітків

Анотація

Емоції відіграють важливу роль в еволюції людини, в індивідуальному розвитку, допомагають адаптуватися до динамічних умов життя. Емоції виконують свої функції завдяки здатності організувати й мотивувати когнітивні процеси й поведінку. Вони є найголовнішою характеристикою людської особистості. Емоції супроводжують людину все життя при спілкуванні, роботі, грі, навчанні тощо. Знання емоційного світу підлітка допоможе вчителю виправити відхилення в емоційних реакціях, що з’являються та допомогти сформулювати позитивної установки на навчання.

Metrics

PDF views
176
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202613
|
Abstract views: 80 / PDF downloads: 176

Біографія автора

Ольга Андріївна Красовська, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-2, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Люшер М. Цвет вашего характера. - М.: Вече, Персей, АСТ, 1996.- 105с.

Чебыкин А.Я. Эмоциональная регуляция учебно-познавательной деятельности /А.Я.Чебыкин – М.: 1986.-160с.

Чебыкин А.Я. Об эмоциях, детерминирующих познавательную активность/ А.Я. Чебыкин // Психологический журнал. – 1989. - №4.- Т.10 – с.135-142

Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника / П.М. Якобсон - М.: Просвещение,1966.–160с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Красовська, О. А. (2015). Роль емоцій в навчальній діяльності підлітків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 146–152. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7390

Номер

Розділ

Розділ IV