Інтернет як засіб підвищення пізнавальної активності старшого підлітка (теоретичне обґрунтування)
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7391Ключові слова:
інтернет як засіб підвищення пізнавальної активності старшого підлітка (теоретичне обґрунтування)Анотація
На сьогоднішній день у сучасному суспільстві відбувається швидкий розвиток і використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах життя. Новітні технології сприяють відповідним змінам в освіті. Особливу роль займають комп'ютерне і комп'ютеризоване навчання.
Metrics
Посилання
Арутюнян М.А. Педагогические условия активизации учебно-познавательной деятельности подростков: (на материале изучения иностранных языков) // М.А.Арутюнян. – 1993. – 18с.
Давыдова И.А. Английский язык: Методика ускоренного обучения // И.А.Давыдова. – М, 1996. – 193с.
Ждан А.Н. Психологические механизмы усвоения грамматики родного и иностранного языков // А.Н.Ждан. – М, 1992. – 256с.
Коваленко Ю.А. Використання інформаційних технологій у навчанні іноземних мов // Ю.А.Коваленко. – 1999. – №4. – 37 – 41с.
Лернер И.Я. Процесс обучения и его закономерности // И.Я.Лернер. – М: Знание, 1990. – 96с.
Лозовая В.И. Целостный подход к формированию познавательной активности школьников // В.И.Лозовая. – Тбилиси, 2000. − 164с.
Мильруд Р.П. Співпраця на уроці іноземної мови // Р.П.Мильруд. – 1991. – № 6.
Полат Е.С. Интернет на уроках иностранного язика // Е.С.Полат. – Иностранные языки в школе, 2001. – № 2, 3. – 14 – 17с.
Титова С.В. Ресурсы и службы Интернета в преподавании иностранных языков // С.В.Титова. – М: Изд-во МГУ, 2003. – 267с.
Doug B. Classroom Strategies for Interactive Learning // B.Doug. – 2nd Ed., 2001. – 49p.