Психолого-педагогічні аспекти посилення ролі загальнолюдських цінностей в сучасному освітянському просторі

Автор(и)

  • Ігор Вікторович Пожидаєв Криворізька гімназія № 91
  • С.Б. Сліпченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7392

Ключові слова:

психолого-педагогічні аспекти посилення ролі загальнолюдських цінностей в сучасному освітянському просторі

Анотація

Перебудова нашого суспільства вимагає посилення ролі загальнолюдських цінностей в сучасному освітянському просторі. Головною силою в процесах оновлення є людина, а звідси вагомого значення набуває процес її гуманізації, тобто відродження поваги до неї, до її духовності, морально-етичних засад життя. Суть процесу – відхід від культу сили, від зневаги до людини; реабілітація загальнолюдських цінностей, які становлять «золотий фонд» справжнього гуманізму, доброти, справедливості, чесності, сумлінності, правдивості, людської гідності тощо.

Metrics

PDF views
57
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20265.0
|
Abstract views: 66 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Ігор Вікторович Пожидаєв, Криворізька гімназія № 91

практичний психолог

Посилання

Додурич С.М. http://studentam.net.ua/content/view/7854/97/.

Корінна Л.В. [http://studentam.net.ua/content/view/7836/97/].

Роговець О. Взаємодія сім’ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості//Рідна школа. – 2009.- №1.- С.31-34.

Сліпченко С. Інноваційна модель педагогічної діяльності вчителя з формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників//Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - 2008.- Вип.4.- 180с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Пожидаєв, І. В., & Сліпченко, С. (2015). Психолого-педагогічні аспекти посилення ролі загальнолюдських цінностей в сучасному освітянському просторі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 157–160. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7392

Номер

Розділ

Розділ IV