Фізичне здоров’я школярів як передумова гармонійного психічного розвитку дитини
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7394Ключові слова:
фізичне здоров’я школярів як передумова гармонійного психічного розвитку дитиниАнотація
Фізичне виховання дитини у сучасних умовах інформатитизації та загальної комп’ютеризації суспільства набуває науково-практичного і державного значення, адже здоров’я нації безпосередньо пов’язане із рівнем фізичної культури кожного свідомого громадянина. Підтримання (а іноді й відновлення) фізичного здоров’я особистості є важливою складовою підвищення загальної розумової працездатності дитини у період дорослішання в умовах навчально-виховного процесу. «Здоров’я – це збереження резервних можливостей органів і фізіологічних систем організму», наголошують М.С.Корольчук та А.Ф.Косенко [4, с.196], розглядаючи фізичний розвиток дитини із позицій загального (оздоровчо-лікувального) цілісного впливу на організм.
Metrics
Посилання
.Антропова М.В. Що треба знати про рухової активності і загартування дітей. / М.В.Антропова // Фізична культура в школі. – 1993. – №3. – С.28-36.
Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.
Лубишева Л. І. Концепція формування фізичної культури людини./ Л. І. Лубишева. – М : ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.
Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я : навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – К.: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.