Фізичне здоров’я школярів як передумова гармонійного психічного розвитку дитини

Автор(и)

  • Світлана Анатоліївна Сокур Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7394

Ключові слова:

фізичне здоров’я школярів як передумова гармонійного психічного розвитку дитини

Анотація

Фізичне виховання дитини у сучасних умовах інформатитизації та загальної комп’ютеризації суспільства набуває науково-практичного і державного значення, адже здоров’я нації безпосередньо пов’язане із рівнем фізичної культури кожного свідомого громадянина. Підтримання (а іноді й відновлення) фізичного здоров’я особистості є важливою складовою підвищення загальної розумової працездатності дитини у період дорослішання в умовах навчально-виховного процесу. «Здоров’я – це збереження резервних можливостей органів і фізіологічних систем організму», наголошують М.С.Корольчук та А.Ф.Косенко [4, с.196], розглядаючи фізичний розвиток дитини із позицій загального (оздоровчо-лікувального) цілісного впливу на організм.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 68

Біографія автора

Світлана Анатоліївна Сокур, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель фізичного виховання

Посилання

.Антропова М.В. Що треба знати про рухової активності і загартування дітей. / М.В.Антропова // Фізична культура в школі. – 1993. – №3. – С.28-36.

Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.

Лубишева Л. І. Концепція формування фізичної культури людини./ Л. І. Лубишева. – М : ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.

Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я : навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – К.: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Сокур, С. А. (2015). Фізичне здоров’я школярів як передумова гармонійного психічного розвитку дитини. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 164–167. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7394

Номер

Розділ

Розділ IV