Психологічні особливості виховної діяльності з учнями різних темпераментів

Автор(и)

  • Єлизавета Юліанівна Стадник Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7395

Ключові слова:

психологічні особливості виховної діяльності з учнями різних темпераментів

Анотація

Тема статті актуальна на сьогодення, так як навчальним закладам потрібні професіонали своєї справи, які здатні знайти індивідуальний підхід до кожного учня, особливо до підлітка. Виховуючи дитину, не можна ставити завдання переробити темперамент, але за будь-якого його типу можна виховати всі необхідні позитивні якості особистості та її поведінки.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 61

Біографія автора

Єлизавета Юліанівна Стадник, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету мистецтв, науковий керівник: к.п.н., доцент Лоліта Борисівна

Посилання

Варій М.Й. Загальна психологія: підручник для студ. психол. і педагог, спеціальностей / М.Й Варій - 2-ге видан., випр. і доп. - К.: «Центр учбової літератури». - 2007. - 968 с.

Загальна психологія: підручник / за ред. С.Д. Максименка. - 3-тє вид., переробл. і доп. - Вінниця: Нова Книга, 2006. - 688 с.

Кузьменко В.У. Індивідуальний підхід: десять кроків // Дошкільне виховання, 2006. - № 7. - С 10 - 12.

Савчин М.В. Загальна психологія: навчальний посібник / М.В. Савчин.У двох частинах. Частина І. Видавнича фірма «Відродження», 1998. – 159 с.

Сисоєва С.О. Психологія та педагогіка: підручник для студентів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю традиційної та дистанційної форм навчання / С.О. Сисоєва. - К.: Міленіум, 2005. - 520 с.

Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія: навч. посібн. / О.В. Скрипченко та ін. 2-ге вид. - К.: Каравела, 2007. - 400 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Стадник, Є. Ю. (2015). Психологічні особливості виховної діяльності з учнями різних темпераментів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 167–170. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7395

Номер

Розділ

Розділ IV