Формування комунікативної компетентності учнів під час роботи над текстом
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7401Ключові слова:
формування комунікативної компетентності учнів під час роботи над текстомАнотація
У наш час набуває особливої актуальності стимулювання рецептивної й продуктивної мовленнєвої діяльності учнів, спонукання їх до виконання комунікативних завдань, що є важливою умовою й необхідним компонентом процесу праці, пізнання й орієнтації людини у світі. Тому перед школою сьогодні постало основне завдання – сформувати
таку мовну особистість, яка поєднувала б в особі мовця комунікативну компетенцію, прагнення до творчого самовираження, вільного, природного здійснення різнобічної мовної діяльності. Відправним пунктом в організації такої роботи є розуміння того, що найбільш надійний шлях перетворити навчання мови у розвивальний процес – це можливість поставити учнів перед потребою розв’язувати комунікативні завдання, тобто завдання спілкування.
Metrics
Посилання
Вашуленко М. С. Комунікативний підхід / М. С. Вашуленко // Початкова школа. – 1991. – № 8. – С.12-14.
Жуков В. Коммуникативная компетентность / В. Жуков. – М : Наука, 1991. –234 с.
Крайнова Ж. Формування комунікативної компетентності молодших школярів на заняттях з рідної мови / Ж. Крайнова // Початкова школа. – 2003. – № 11. – С.24-28.
Пономарьова К. Формування мовленнєвої компетентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення / К. Пономарьова // Початкова школа. – 2007. – № 10. – C.1l-15.
Родигіна І. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання / І. Родигіна. – Х.: Основа, 2005. – 96 с.