Особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах

Автор(и)

  • Поліна Єрис Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7404

Ключові слова:

особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах

Анотація

Актуальність обраної теми не викликає сумнівів, зважаючи, перш за все, на те, що значення сім’ї в житті кожного індивіда і в житті суспільства неможливо переоцінити. Серед факторів, що мають першочергове значення для формування соціально-психологічного здоров’я підлітків, зокрема їх емоційної сфери, важливе місце посідає сім’я як невід’ємне середовище його життєдіяльності. Сучасні підлітки занурені у величезний потік інформації, тому батьки повинні володіти особливою культурою та майстерністю виховання для того, щоб мати можливіть плідно впливати на процес
формування соціальної компетентності своїх дітей. Підліток будує свою поведінку, основуючись на суб’єктивній оцінці того, що відбувається навколо нього.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Поліна Єрис, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету української філології, групи УФР-12, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

Посилання

Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество/В.С. Мухина. - Академия, 1999. - 456с.

Фролов Ю. И. Психология подростка: Хрестоматия/ Ю.И. Фролов.-Российское педагогическое агенство, 1997. - 526 с.

Заброцький М. М. Вікова психологія: Навчальний посібник/ Микола Миколайович Забродський. - МАУП, 1998. - 92 с.

Байярд Р., Байярд Д. Ваш беспокойный подросток/ Р. Байярд, Д.Байярд. -М: Семья и школа, 1995. - 195с.

Ковалева Т. В., Степанова О. К. Подростки смутного времени (к проблеме социализации старшеклассников)/Т. В. Ковалева, О. К. Степанова/ Социс. - 1998.- №8. - 56-63с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Єрис, П. (2015). Особливості стосунків між батьками та підлітками в сучасних умовах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 229–232. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7404

Номер

Розділ

Розділ V