Пісочна терапія – методика позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дошкільників

Автор(и)

  • Вікторія Миколаївна Расторгуєва Комунальний комбінований дошкільний навчальний заклад № 101

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7413

Ключові слова:

пісочна терапія – методика позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дошкільників

Анотація

На сучасному етапі розвитку освіти відбуваються динамічні зміни, пов’язані з оновленням змісту та форм дошкільної освіти, пошуком нових перспективних моделей. Тому, на зміну традиційним приходять інтерактивні методи навчання й виховання, що дозволяють вирішити комплекс завдань і проблем, що стоять перед педагогами.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 85

Біографія автора

Вікторія Миколаївна Расторгуєва, Комунальний комбінований дошкільний навчальний заклад № 101

практичний психолог

Посилання

Зинкевич-Евстигнеева Т.Д., Грабенко Т.М. Практикум по креативной терапии. – СПб.: Издательство «Речь»; «ТЦ Сфера», 2001. – 400 с.

Кэри Л. Семейная песочная терапия // Шефер Ч., Кэри Л. Игровая семейная психотерапия. – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.

Сакович Н.А. Технология игры в песок. Игры на мосту. – СПб.: Речь, 2006. – 176 с.

Штейнхардт Л. Юнгианская песочная психотерапия. – СПб.: Питер, 2001. – 320 с.

Эль Г.Н. Человек, играющий в песок. Динамичная песочная терапия. – СПб.: Речь, 2007. – 208 с.

Юнг К.Г.Вспоминания, сновидения, размышления / Перевод с нем. Булкиной И. – К.: AirLand, 1994. – 405 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Расторгуєва, В. М. (2015). Пісочна терапія – методика позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дошкільників. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 281–284. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7413

Номер

Розділ

Розділ VI