Корекція емоційних станів обдарованих підлітків засобами розвивальних проективних методик
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7414Ключові слова:
корекція емоційних станів обдарованих підлітків засобами розвивальних проективних методикАнотація
Сучасний етап відродження самостійної України, її інтеграції в європейський та світовий інформаційний простір зумовлює динамічні перетворення в галузі освіти. За таких умов перед навчальними закладами нового типу, гімназіями та ліцеями, стоїть завдання виховання інтелектуально здібної, творчо обдарованої, самостійної, активної, здатної до самопізнання й самореалізації особистості, яка володіє компетентностями світового рівня, використовує здобуті знання для розв’язання практичних завдань, аналізує нестандартні ситуації та робить життєвий і професійний вибір, усвідомлює особистий життєвий шлях. Все це зумовлює тенденції реформування освітнього простору: ускладнення навчальних програм, розширення програмового матеріалу, урізноманітнення позашкільної наукової роботи. І, звичайно ж, у такій ситуації значна увага психолого-педагогічної спільноти приділяється обдарованим та талановитим учням, творчі перемоги та наукові здобутки яких створюють елітність навчального закладу та підвищують його рейтинг. Водночас догматична система традиційного навчально-виховного процесу не враховує вектори суб’єктивної активності дитини, її здібності, інтереси та схильності, зорієнтована лише на формальний результат, висуває завищені вимоги до школярів, що, у свою чергу, спричиняє емоційні розлади обдарованих учнів. Найбільш вразливими у контексті означеного є підлітки, особистісний розвиток яких ускладнений емоційною нестабільністю та імпульсивністю поведінки [2].
Metrics
Посилання
Анікіна Н. педагогічна підтримка обдарованості. – К.: Шк.світ. – 2005. – 128 с.
Здібності. Обдарованість. Таланти: система роботи з обдарованими дітьми / упоряд. М. Голубенко. – К.: Шк..світ. – 2009. – 128 с.
Обдаровані діти : Діагностика та супровід / упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк.світ. – 2008. – 128 с.
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : методичний посібник / [С.Ф.Устименко, Н.М.Токарева, А.І.Воронін та ін.]. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2007. – 268 с.
Туріщева Л. В. Особливості роботи з обдарованими дітьми. – Х.: Вид.група «Основа». – 2008. – 122 с.