Особливості усвідомлення юнаками особистого досвіду

Автор(и)

  • Емін Алієв Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7422

Ключові слова:

особливості усвідомлення юнаками особистого досвіду

Анотація

За новими концептуальними підходами до освіти, організація навчально-виховного процесу розглядається як набуття учнями багатогранного досвіду у різноманітних видах міжособистісної взаємодії, навчально-пізнавальної й суспільно-практичної діяльності, що засвідчує суб’єктивну позицію учнів в оволодінні знаннями, уміннями, соціальними нормами й моральними цінностями.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 55 / PDF downloads: 35

Біографія автора

Емін Алієв, Криворізький державний педагогічний університет

студент музично-педагогічного відділення факультету мистецтв, науковий керівник: к. пс. н., доцент Ткаченко Олена Андріївна

Посилання

Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни: Монография / К. А. Абульханова-Славская – М.: Мысль, 1991. – 290с.

Буякас Т. М. Личностное развитие в условиях работы самопонимания, опосредствованной символами //Вопросы психологии. – 2000. – №1. – С. 96-108.

Варбан М.Ю. Диагностика профессиональных ожиданий в юношеском возрасте / Т. М. Варбан // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - № 3. – С. 5-9.

Кон И. С. Психология старшекласника: Пособие для учителей / Игорь Семенович Кон – М.: Просвещение, 1980. – 192с.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Якиманская И. С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе / И. С. Якиманская – М., 1996. – 96с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Алієв, Е. (2022). Особливості усвідомлення юнаками особистого досвіду. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 30–36. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7422

Номер

Розділ

Розділ II