Особливості мислительної діяльності підлітків
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7423Ключові слова:
особливості мислительної діяльності підлітківАнотація
В сучасній науці особливої гостроти набуває проблема мислительної діяльності підлітків, особливостей їхнього мислення.
Актуальність даної проблеми полягає в тому, що лише в підлітковому віці під впливом навчання учень починає відзначати ймовірність або можливість наявності або відсутність якої-небудь ознаки, тієї чи іншої причини, явища, що пов'язане з розумінням того, що факти, події і дії можуть бути наслідком не однієї, а декількох причин.
До підлітків приходить вміння правильно міркувати, обгрунтовувати і доводити те чи інше положення більш-менш впевнено і правильно. І особливо інтенсивно здатність до міркування і доведення і абстрактне мислення починають розвиватися з вивченням широкого кола загальноосвітніх предметів також в підлітковому віці, тому дана тема представляє особливий інтерес для нашого дослідження.
Metrics
Посилання
Агеева А. Память и мышление старшеклассников: возрастные и гендерне особености / А. Агеева, Є. Заика // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. - №1. – с.9-13.
Гриценко В. Соціально – психологічні особливості підліткового віку / В. Гриценко // Грані. – 2006. - №3. с.98 – 100. 3. Дудкевич Т.В. Дитяча психологія : навчальний посібник / Т. В. Дудкевич. – Київ : Цент учбової літератури, 2012. – 424с. 4. Левченко А. Психологічні особливості підліткового віку / А. Левченко // Психолог. – 2003. - №42. – с.9-11.