Стереотипи в педагогічній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7434Ключові слова:
стереотипи в педагогічній діяльностіАнотація
Проблема стереотипів знайшла своє відображення в числених дослідженнях психологів. Вся людська культура - це, головним чином (за інтерпретацієюЛіппмана) відбір, реорганізація, відстеження різних моделей середовища. Тобто можна сказати, що використання стереотипів економить власні зусилля, оскільки дозволяє сприймати оточуючих людей та їх поведінку. Особливо важливим це явище є для педагогічної діяльності.
Metrics
Посилання
Реан А.А. Психология личности: Социализация, поведение, общение. /А. А. Реан. — СПб.:Питер, 2004.
Власова Т. Формирование гендерных стереотипов и образовательный процесс / Т. Власова // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи. Монографія. – Дніпропетровськ, 2008. – С. 179-189.
Панферов В. Н. Психология человека / В. Н. Панферов. — СПб., 2000
Реан А. А. Психология личности : Социализация, поведение, общение. /А. А. Реан. — СПб., 2004.
Терно С. Забобони і стереотипи: щослід про них знати викладачу громадянознавчих курсів / СергійТерно// Історія в школах України – 2008. - №2. – с. 17-21.