Стереотипи в педагогічній діяльності

Автор(и)

  • Ліна Павлівна Омелюсік Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7434

Ключові слова:

стереотипи в педагогічній діяльності

Анотація

Проблема стереотипів знайшла своє відображення в числених дослідженнях психологів. Вся людська культура - це, головним чином (за інтерпретацієюЛіппмана) відбір, реорганізація, відстеження різних моделей середовища. Тобто можна сказати, що використання стереотипів економить власні зусилля, оскільки дозволяє сприймати оточуючих людей та їх поведінку. Особливо важливим це явище є для педагогічної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ліна Павлівна Омелюсік, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка фізико-математичного факультету, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Реан А.А. Психология личности: Социализация, поведение, общение. /А. А. Реан. — СПб.:Питер, 2004.

Власова Т. Формирование гендерных стереотипов и образовательный процесс / Т. Власова // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи. Монографія. – Дніпропетровськ, 2008. – С. 179-189.

Панферов В. Н. Психология человека / В. Н. Панферов. — СПб., 2000

Реан А. А. Психология личности : Социализация, поведение, общение. /А. А. Реан. — СПб., 2004.

Терно С. Забобони і стереотипи: щослід про них знати викладачу громадянознавчих курсів / СергійТерно// Історія в школах України – 2008. - №2. – с. 17-21.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-26

Номер

Розділ

Розділ III