Врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури

Автор(и)

  • Ірина Петрівна Авраменко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7441

Ключові слова:

врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури

Анотація

Особливе місце в системі шкільного навчання займає молодший шкільний вік, тому що він виступає основним періодом набуття соціального досвіду, зокрема, інтенсивно формуються інтереси, потреби, збільшуються пізнавальні здібності дитини.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 53 / PDF downloads: 64

Біографія автора

Ірина Петрівна Авраменко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

заступник директора школи з виховної роботи, вчитель початкових класів, вища категорія

Посилання

Валон А. Психическое развитие ребенка. – Москва, 1967. – 196 с.

Волошина В.В. Психологічні детермінанти навчальної успішності молодших школярів: Дис. канд. псих. наук: 19.00.07., Київ, 1999. – 165 с.

Дьюи Д. Психология и педагогия мышления. – Москва, 1997.

Дубограй О.Д. Розвиток творчої особистості школяра засобами фізичної культури // Нива знань, № 3, - 1999. – с. 52-54.

Дубограй О.Д. Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання і виховання школярів. К.: Оріяни, 2001. – 152 с.

Ильин Е. П. Психомоторная организация человека: Учебник для вузов. – Питер, 2003. – 384 с.

Крайг Г. Психология развития. – СПб: Питер, 2000. – 992с.

Матвеев А.П., Мельников С.Б. Методика физического воспитания с основами теории: Учеб. пособие для студентов пед. институтов и учащихся педучилищ. – М.: Просвещение, 1991. – 191 с.

Скрипченко О.В., Кривов’яз О.І. та інші. Атлас з психології навчання і дидактики. – К., 1995. 152 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Авраменко, І. П. (2022). Врахування психологічних особливостей особистості молодшого школяра на уроках фізичної культури. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 137–141. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7441

Номер

Розділ

Розділ IV