Психолого-педагогічні особливості впровадження проектної технології навчання на заняттях математики

Автор(и)

  • Л.М. Жарікова ККЕУ ДВНЗ КНЕУ ім.Вадима Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7447

Ключові слова:

психолого-педагогічні особливості впровадження проектної технології навчання на заняттях математики

Анотація

Головною метою української системи освіти є створення умов для успішного навчання, виховання, розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянинаУкраїни, формування покоління, здатного навчатися протягом життя. Реалізації даної мети сприяє впровадження в практику діяльності викладачів проектної технології навчання та інформаційно - комунікаційнихтехнологій.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 35

Біографія автора

Л.М. Жарікова, ККЕУ ДВНЗ КНЕУ ім.Вадима Гетьмана

викладач математики, спеціаліст вищої категорії, викладач методист

Посилання

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества. – К.: Освіта, 1991. – 111 с.

Апатова Н.В. Информационные технологии в школьном образовании. – М.:РАО, 1994. – 228 с.4. Артемчук Г.І. і ін. Методика організації науково-дослідницької роботи: [навч.посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів.] / Курило В.М., Кочерган М.П. – К. :Форум. 2000. – 270с.

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно–воспитательного процесса: Метод.основы – М.:Просвещение,1982.-192с.

Баранов О.А. Інтернет та інформаційне суспільство // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2000. – №4.– С.3-7.

Белкин А.С. Ситуация успеха. Как ее создать: [Книга для учителя]. – М.: Просвещение, 1991. – 176 с.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: [навч.посібник] / К.: Академвидав, 2004. – 352 с.

Жалдак М.И. Система подготовки учителя к использованию инфор-мационной технологии в учебном процессе: Дис. в форме научн. докл. насоиск. уч. ст. д-ра пед. наук. – М.: РНМК, 1989. – 48 с.

Недодатко Н.Г. Формуваннянавчально-дослідницьких умінь старшокласників: Дис. канд. пед. наук. – КривийРіг, 2000. – 212 с.

Освітні технології: [навч.-метод. посіб.] / [О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко О.М., Любарська, К.Ф.Нор,О.Є. Олексюк,А.Л. Ситченко,Л.В. Тарасова, Т.В. Тихонова]: За заг. ред.О.М.Пєхоти. – К: А.С.К.,2001. – 256 с.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: [наук.-метод.посібник] / О.Пометун, Л.Пироженко; [за ред. О.І.Пометун]. - К. :Видавництво: А.С.К., 2004. – 192 с.

Роберт И.В. Распределенное изучение информационных и коммуника-ционных технологий в общеобразовательных предметах // Информатика и образование. – 2001. – №5. – С.12-16.

Сиротенко Г. О. Сучасний урок:інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. – X.: Видав.гр. «Основа», 2003. – 144 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Жарікова, Л. (2022). Психолого-педагогічні особливості впровадження проектної технології навчання на заняттях математики. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 164–168. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7447

Номер

Розділ

Розділ IV