Психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з біології

Автор(и)

  • Л.В. Прокопчук ККЕУ ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7452

Ключові слова:

психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з біології

Анотація

Проблемне заняття — щонайперше повноцінне заняття по відношенню до наявності цілісного циклу продуктивних пізнавальних дій студентів від сприймання навчального матеріалу та його проблемного осмислення до застосування набутих знань в нових умовах, на практиці.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 44 / PDF downloads: 29

Біографія автора

Л.В. Прокопчук, ККЕУ ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана

викладач природничих дисциплін, спеціаліст вищої категорії

Посилання

Кудрявцев В.Т. Проблемне навчання: витоки, сутність, перспективи. - М.: "Знання", 1991.

Лекції з педагогіки у вищій школі: Навчальний посібник / Під. ред. В.І. Лозовий. - Харків: "ОВС", 2006.

Товажнянский Л.Л., Романовський О.Г., Бондаренко В.В., Пономарьов О.С., Черваньова З.О. Основи педагогіки вищої школи: Навчальний посібник. -Харків: НТУ "ХПІ", 2005.

Фіцула M. Педагогіка - Тернопіль.:Богдан..1997-190с.

Фурман A.B. Проблемні ситуації в навчанні: Книга для вчителя. - К.: Рад. школа, 1991.-342с.

Хуторской А.В. Дидактична евристика. Теорія й технологія креативного навчання. - М.: Вид-во МДУ, 2003.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Прокопчук, Л. (2022). Психолого-педагогічні аспекти використання проблемного навчання на заняттях з біології. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 190–194. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7452

Номер

Розділ

Розділ IV