Проблема визначення сформованості творчої уяви у дітей молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7476Ключові слова:
проблема визначення сформованості творчої уяви у дітей молодшого шкільного вікуАнотація
На сьогодні проблема вивчення сформованості творчої уяви у діяльності людини набуває все більшої актуальності, адже у теперішньому, швидко мінливому світі найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нових ідей і задумів, нових підходів, нових рішень.
Metrics
Посилання
Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психол. очерк: кн. для учителя. – 3- е изд. – М .: Просвещение , 1991. – 93 с .
Дружинин В.Н. Психология. Учебник для гуманитарных вузов / Владимир Николаевич Дружинин. - СПб.: Питер, 2001. – 656с.
Зеньковский В.В. Психология детства/Василий Васильевич Зеньковский.- М.: Школа Пресс, 1996. - 312с.
Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности/Евгений Павлович Ильин – СПб.: Питер, 2009. – 435с.
М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посіб./Петро Андрійович М’ясоїд// 2-ге вид., допов. – К.: Вища школа, 2001. – 487 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии/Сергей Леонидович Рубинштейн. – СПб.: Питер, 2002. – 720 с.
Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб./О.В. Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с.
Трофімов Ю. Л. Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. – К. : Либідь, 2001. – 560 с.
Туник Е.Е. Модифицированные креативные тесты Вильямса./Елена Евгеньевна Туник – СПб: Речь, 2003. – 96 с.
Шапар В.Б. Сучасний тлумачний психологічний словник./Віктор Борисович Шапар – Х.: Прапор, 2007. – 640с.