Психологічні особливості формування творчої активності учнів на уроках іноземної мови

Автор(и)

  • Оксана Анатоліївна Даценко Криворізький державний педагогічний університет
  • Інна Олександрівна Грязнова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7479

Ключові слова:

психологічні особливості формування творчої активності учнів на уроках іноземної мови

Анотація

Історичні зміни в економічній, соціальній і культурній сферах нашого суспільства не могли не позначитися на організаційних і нормативних процесах в освітній галузі нашої держави. Це відображено в її головному документі – Національній доктрині розвитку освіти України, який визначив конкретні кроки розвитку суспільства через реформування концептуальних, структурних і організаційних засад освіти [5, с.75].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 69

Біографії авторів

Оксана Анатоліївна Даценко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Інна Олександрівна Грязнова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Даценко О.А.

Посилання

Білоус О.С. Дидактичні основи формування творчої активності студентів у процесі особистісно орієнтованого навчання (на матеріалі музичних дисциплін) / О.С.Білоус: автореферат. – Кривий Ріг, 2005. – 20 с.

Використання активних методів навчання при вивченні німецької мови: (Розвиток креативних можливостей та комунікативної активності учнів на уроках німецької мови) [Електронний ресурс] / І.Гришина // http://dgerela.at.ua/publ/metodichka/rozvitok_kreativnikh_mozhlivostej_ta_komunikativnoji_aktivnosti_uchniv_na_urokakh_nimeckoji_movi/2-1-0-96

Вікова і педагогічна психологія: навч.посіб. / [О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук]. – К.: Каравела, 2008. – 400 с.

Гаврилюк В.Ю. Творча активність старшокласників як психолого-педагогічна проблема // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць. – Вип. 8. – Кн. 1. – К., 2005. – С.95-100.

Гонтаровська Н.Б. Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища/ Н.Б.Гонтаровська// Педагогіка і психологія. – 2010. - №1. – С.75-85.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Закон України «Про освіту»: за станом на 4 червня на 1991р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К.: Парлам.вид-во, 1991. – ст.451. – (Бібліотека офіційних видань).

Клепіков О.І. Основи творчості особи / О.І.Клепіков, І.Т.Кучерявий. – К.: Вища школа, 1996. – 295 с.

Клюєва С.Д. Девіантність творчої особистості / С.Д.Клюєва: автореферат. – Одеса, 2007. – 19 с.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах / [Бігич О.Б., Бражник Н.О., Гапонова С.В.]; під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. – [2-е вид.]. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.

Немов Р.С. Психология. В 3-х кн. Кн.2.: Психология образования: учеб. для студ.высш.пед.учеб.заведений/ Немов Роберт Семенович. – 4-е изд. – М.: Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. – 606 с.

Ниренберг Дж. Искусство творческого мышления: Пер. с англ. / Джеральд Ниренберг. – Мн.: ООО «Попурри», 1996. – 210 с.

Освітні технології: [навч.-метод.посібник /за заг.ред. О.М.Пєхоти]. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

Психологический словарь / [В.В. Давыдов, А.В. Запорожец, Б.Ф. Ломов и др.]; под ред. В.В. Давыдова, А.В. Запорожца, Б.Ф. Ломова и др. – М.: Педагогика, 1983. – 448 с.

Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя: Навч. посібник / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К.: ІСДОУ, 1994. – 112 с.

Філософський словник / [за ред. Шинкарука В.І.]. – К.: Головна редакція УРЕ, 1986. – 800 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Даценко, О. А., & Грязнова, І. О. (2022). Психологічні особливості формування творчої активності учнів на уроках іноземної мови. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 83–91. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7479

Номер

Розділ

Розділ III