Рівень особистісної креативності вчителів сучасних шкіл
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7482Ключові слова:
рівень особистісної креативності вчителів сучасних шкілАнотація
На сьогодні стає актуальною проблема творчого розвитку особистості. Вміння творчо підходити до вирішення різноманітних проблем та задач чи не основна вимога сучасного суспільства. Саме тому перед сучасною освітньою системою постає проблема розвитку творчих особистостей, адже майбутнє нашої і багатьох інших держав залежить саме від творчих людей. На превеликий жаль сучасні школи орієнтуються на кількість знань, а не на їх якість.
Metrics
Посилання
Torrance E. P. Guiding creative talent – Englewood Cliffs / E. P.Torrance. — NY: Prentice-Hall, 1964.
Березина Т.Н. Интеллект и креативность / Т.Н. Березина. - Эдип, 2008, № 3, С. 92-101.
Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей / Д.Б. Богоявленская. - М.: «Академия».
Козляковський П.А. Загальна психологія: навчальний посібник. Том ІІ / П.А. Козляковський. - Миколаїв: МДГУ ім. Петра Могили, 2004.
Малахова, И.А. Развитие личности: в 2 ч. / И.А. Малахова.- Минск, 2002.
Мещеряков Б. Большой психологический словарь / Б.Мещеряков, В.Зинченко. - M. 2004
Диагностика личностной креативности (Е.Е.Туник) / Фетискин Н.П., Козлов В.В., Мануйлов Г.М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. – М., 2002. C.59-64.
Ярошевский М.Г. Психология творчества и творчество в психологии / М.Г.Ярошевский. – Вопросы психологии, №6, 1985 – С. 14 – 24.