Розвиток критичного мислення на уроках історії як один із шляхів формування інноваційної особистості

Автор(и)

  • Н.А. Рудницька Криворізька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів «Центр освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7484

Ключові слова:

розвиток критичного мислення на уроках історії як один із шляхів формування інноваційної особистості

Анотація

Швидке зростання загального обсягу інформації і прискорення темпів науково-технічного прогресу призвели до істотних змін у структурі суспільних відносин.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 113 / PDF downloads: 80

Посилання

Зязюн І. А., Сагач Г. М. Краса педагогічної дії: Навч. посібник для вчителів, аспірантів, студентів / АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. – К., 1997. – 302 с.

Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: Метод. посібник / Благодійна організація «Вчителі за демократію та партнерство» / О. Пометун (Авт. – укладач.). – К., А.П.Н., 2002. -135 с.

Косенко О.І. Упровадження стратегії критичного мислення для розвитку навичок аудіювання та створення ситуації успіху на уроках англійської мови. / Англійська мова та література – 2009 - №5. – 20 -25 с.

Кроуфорд Алан , Саул Венді. Технологія критичного мислення. – К: Плеяда, 2006. – 207 с.

Пометун О. І., Пироженко Л. В., Коберник Г.І., Роєнко Л. М., Баліцька Н. Г Інтерактивні технології навчання. – К., Науковий світ, 2004. – 86 с.

Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. – метод. посібник / О. Пометун (заг. ред..). – К., А. С. К., 2006. – 192 с.

Селевко Г. К.. Альтернативные педагогические технологии. – М., НИИ школьных технологий, 2005 . – 219 с.

Данилова Л., Розвивати пізнавальну активність учнів // Рідна школа. – 2002. - № 6. – С. 18-20.

Шамова Т.И. Активизация учения школьника. – М.: Педагогика, 1982. – 208 с.

Шарко в. Д. Сучасний урок :технологічний аспект / посібник для вчителів і студентів . – К. 2006 – 220 с.

Марченко О. Г. Формування критичного мислення школярів. – Харків: Основа; Триада +, 2007.

Гравс О. І. Створення оптимального психологічного клімату та навчального простору для формування в учнів критичного мислення на уроках географії. – К: Плеяда, 2011. -112 с.

Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / М. А. Хайруддинов (сост. ). – Симферополь, Тарпан, 2003. – 127 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Рудницька, Н. (2022). Розвиток критичного мислення на уроках історії як один із шляхів формування інноваційної особистості. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 119–124. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7484

Номер

Розділ

Розділ IV