Класи компенсуючого навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7485Ключові слова:
класи компенсуючого навчанняАнотація
Ситуація, що склалася на сьогоднішній день під впливом цілого комплексу соціально - психологічних і біологічних факторів, несприятливих умов життя ускладнюють психологічний розвиток і виховання підростаючого покоління. Най більш уразливими в сучасному світі виявилися діти з проблемами розвитку, а саме, з затримками психічного розвитку, що проявляється в уповільненому дозріванні емоційно-вольової сфери, в відставанні розвитку їх пізнавальних процесів, в шкільній неуспішності.
Metrics
Посилання
Алфёров, А.Д. Психология развития школьников [Текст] – Ростов-на-Дону: Феникс, 2000. – 294 с.
Блонский, П.П. Школьная успеваемость [Текст] /П.П. Блонский. - М.: Просвещение, 2006. - 423 с
Буянов, М.И. Ребёнок из неблагополучной семьи [Текст] - М.: Просвещение, 1988. – 317 с.
Гельмонт, А.М. О причинах неуспеваемости и путях ее преодоления [Текст] / А.М. Гельмонт. - М.: Просвещение, 2005.
Зайцев, Д.В. Проблемы обучения детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст]// Педагогика. – 2001. - №1. – С. 21-30
Локалова, Н.П. Как помочь слабоуспевающему школьнику. Психодиагностические таблицы: причины и коррекция трудностей при обучении младших школьников русскому языку, чтению и математике. [Текст] – М.: Ось–89, 2007.– 244с.
Славина, С.С. Индивидуальный поход к неуспевающим и недисциплинированным школьникам. [Текст]/ С.С, Славина – М.: Просвещение, 1986. – 217 с.
Сухомлинський В.А. Вибрані твори. / Под ред. Дзеверіна А.Г. - Київ, 1979-1980. Т. 5
Ушинський К.Д. Вибрані пед. твори / Упоряд. Струмінський В.Я. - М., 1945.