Використання виховного потенціалу мовленнєвого етикету на уроках іноземної мови учнями молодших класів

Автор(и)

  • Світлана Михайлівна Федьків Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7488

Ключові слова:

використання виховного потенціалу мовленнєвого етикету на уроках іноземної мови учнями молодших класів

Анотація

Поняття «іноземна мова», як і мова взагалі, - складне і багатоаспектне. Мова як така характеризується трьома різними об’єктивно існуючими аспектами: лінгвістичним, психологічним і соціальним. Соціальний аспект мови реалізується в контексті соціальних контактів людини. Людина вдається до мови лише тоді, коли виникає потреба осягнути якусь немовну мету – щось з’ясувати, чогось домогтися, когось переконати, тощо. У цьому разі мовленнєві дії не є самостійними і власної мети не мають, вони лише обслуговують немовну діяльність. Ця функція мови називається комунікативною.

Metrics

PDF views
63
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 89 / PDF downloads: 63

Біографія автора

Світлана Михайлівна Федьків, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 34

вчитель англійської мови

Посилання

Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М.: Педагогика Пресс, 1999. – С.122.

Гербач Є. М. Театральний проект в навчанні іноземної мови на початковому етапі / Є. М. Гербач // Іноземні мови в школі. – 2006. - №4. – С.51-54.

Пассов Є. І. Урок іноземної мови в школі / Є. І. Пассов. – М.: Просвещение, 1998. – С.40-56.

Роман С. В. Виховний потенціал предмета «Англійська мова» у початковій школі / С. В. Роман. – К.: Ленвіт, 2005. – С.58.

Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі / С. В. Роман. – К.: Ленвіт, 2005. – С.105-116.

Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування мовленнєвих навичок і вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. - №3. – С.326.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Федьків, С. М. (2022). Використання виховного потенціалу мовленнєвого етикету на уроках іноземної мови учнями молодших класів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 141–144. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7488

Номер

Розділ

Розділ IV