Психолого-педагогічні аспекти навчання діалогічного мовлення учнів 5 класу на уроках української мови

Автор(и)

  • Наталя Литвин Криворізька загальноосвітня школа № 61
  • Олеся Тетера Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7490

Ключові слова:

психолого-педагогічні аспекти навчання діалогічного мовлення учнів 5 класу на уроках української мови

Анотація

Мовна освіта в Україні спрямована на виховання людини, яка вільно володіє літературною мовою в усіх сферах суспільного життя. Уміння сприймати, розуміти почуте або прочитане, викладати його зміст, точно формулювати думку, висловлювати її в усній чи писемній формі можуть бути сформовані лише на основі розвитку мислення і мовлення, що є основою навчання мови. Основна мета навчання української мови полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно виправдано користуватися засобами рідної мови – її стилями, формами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо)” [14], тобто навчити школярів слухати, говорити, читати і писати (створювати тексти).

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 147 / PDF downloads: 197

Біографія автора

Олеся Тетера, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультета української філології

Посилання

Донченко Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема // Дивослово. – 2006. – № 5. – С. 2.

Комар О. Викладання за інтерактивними технологіями // Рідна школа. - 2006. - № 10. - С. 48 - 51.

Копіца О. Розвиток особистості у процесі формування культури діалогічного мовлення учнів // Рідна школа. — 2004. —№11. — С.40-41.

Мунтян С. Методичні реалії розвитку діалогічного мовлення учнів // Українська мова і література в школі. — 2006. — №6. — С.2-5.

Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения. - М., 1989.- С. 153.

Симоненко Т.В. Формування національно-мовної особистості на уроках української мови в 5–7 класах . – К., 2000. – 18 с.

Синиця І.О. Психологія усного мовлення. — К., 1974.

Скалкин В.Л. Обучение диалогической речи. – К.: Рад.шк., 1989.-158с.

Українська мова: Програма для 5–12 класів загальноосвітніх нав-чальних закладів з російською мовою навчання / Н. В. Бондаренко, О. М. Біляєв, Л. М. Паламар, В. Л. Кононенко. – Чернівці: Видавничий дім „Букрек”, 2005. – 152 с. 10. http: //journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/101/109

http: //metodportal.net/node/699

http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vkhnu

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Литвин, Н., & Тетера, О. (2022). Психолого-педагогічні аспекти навчання діалогічного мовлення учнів 5 класу на уроках української мови. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 148–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7490

Номер

Розділ

Розділ IV