Творчі характеристики ліворуких підлітків і юнаків

Автор(и)

  • Любов Вікторівна Балагура Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7502

Ключові слова:

творчі характеристики ліворуких підлітків і юнаків

Анотація

Проблема особливості творчих здібностей у ліворуких людей вже не раз підіймалася і досліджувалася у науці. І це не дивно, тому що це дуже цікава тема. Проблема рукості овіяна найбільшим числом міфів, багато з яких міцно увійшли в повсякденне життя. Зв’язок ліворукості з обдарованістю і творчістю стала одним із найпоширеніших міфів.

Metrics

PDF views
74
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 78 / PDF downloads: 74

Біографія автора

Любов Вікторівна Балагура, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к. психол. н., старший викладач Пилипенко К.В.

Посилання

Гнатюк Р. Ліворукість — ознака геніальності чи недуга? / Р. Гнатюк, А. Чуприков // Дзеркало тижня. Україна. – 2012. - №37. – 36с.

Дружинин В.Н. Психология. Учебник для гуманитарных вузов / Владимир Николаевич Дружинин. - СПб.: Питер, 2001. – 656с.

Ломтева Т. А. Психологические особенности леворуких детей. Школьные проблемы левшей [Електронний ресурс]. – Татьяна Александровна Ломотева. – Режим доступу: http://www.psilib.ru/lomteva/polrshpl.php

Мещеряков Б., Зинченко В. Большой психологический словарь / Б. Мещеряков, В. Зинченко. – СПб.: Прайм-Еврознак, 2004. – 672с.

Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Краткий психологический словарь / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. – М.: Политиздат., 1985. – 430с.

Шклебей Л. Ліворукі діти / Леся Шклебей // Психолог. – 2010. – №13. – 33с.

Юдин Н., Муталимова А. О феномене леворукости / Н. Юдин, А. Муталимова // Дайджест педагогічних ідей та технологій . – 2003. – №1. – 128с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Балагура, Л. В. (2022). Творчі характеристики ліворуких підлітків і юнаків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 236–243. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7502

Номер

Розділ

Розділ VI