Діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера)

Автор(и)

  • Анастасія Юріївна Корчева Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7509

Ключові слова:

діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера)

Анотація

Настрій – це загальний емоційний стан, який своєрідно забарвлює на певний час діяльність людини, характеризує її життєвий тонус [1]. Емоційна сфера людини – це безмежне поле для діяльності, тому метою цієї роботи було дослідження змін настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу за допомогою тесту Люшера та пошуки шляхів оптимізації розвитку вмінь самоконтролю емоцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анастасія Юріївна Корчева, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Макаренко Наталя Миколаївна, к.психол.н., доцент

Посилання

Вікіпедія /uk.wikipedia.org

Бурлачук Л.Ф. Словарь – справочник по психологической диагностике / Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М.; Отв. Ред.. Крымский С.Б. – Киев: Наук. Думка, 1999.

Проективная психология/ Пер. с англ. - М.: Апрель Пресс, Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. 4. [4] Лоуренс К. Франк «Проективные методы изучения личности» /lib.rus.ec/b/200738/read

Л.Н. Собчик Метод цветовых выборов /psyfactor.org/lib/sobchik.htm

/how-to-do.org/yak-pidnyaty-sobi-natrij/

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ I

Як цитувати

Діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера). (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 43-47. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7509