Діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера)

Автор(и)

  • Анастасія Юріївна Корчева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7509

Ключові слова:

діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера)

Анотація

Настрій – це загальний емоційний стан, який своєрідно забарвлює на певний час діяльність людини, характеризує її життєвий тонус [1]. Емоційна сфера людини – це безмежне поле для діяльності, тому метою цієї роботи було дослідження змін настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу за допомогою тесту Люшера та пошуки шляхів оптимізації розвитку вмінь самоконтролю емоцій.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 95

Біографія автора

Анастасія Юріївна Корчева, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: Макаренко Наталя Миколаївна, к.психол.н., доцент

Посилання

Вікіпедія /uk.wikipedia.org

Бурлачук Л.Ф. Словарь – справочник по психологической диагностике / Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М.; Отв. Ред.. Крымский С.Б. – Киев: Наук. Думка, 1999.

Проективная психология/ Пер. с англ. - М.: Апрель Пресс, Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. 4. [4] Лоуренс К. Франк «Проективные методы изучения личности» /lib.rus.ec/b/200738/read

Л.Н. Собчик Метод цветовых выборов /psyfactor.org/lib/sobchik.htm

/how-to-do.org/yak-pidnyaty-sobi-natrij/

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Корчева, А. Ю. (2022). Діагностика настрою студентів факультету іноземних мов під час навчального процесу (за допомогою тесту Люшера). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 43–47. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7509

Номер

Розділ

Розділ I