Характеристика підходів до вивчення проблеми розвитку художніх здібностей у шкільному віці
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7511Ключові слова:
Характеристика підходів до вивчення проблеми розвитку художніх здібностей у шкільному віціАнотація
Проблема вивчення природи та розвитку здібностей є досить актуальною [3]. Теорія здібностей представлена в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних психологів ( Б.Г. Ананьєв, Л.С. Виготський, Н.С. Лейтес, Г.С. Костюк, В.А. Крутецький, В.А. Моляко, Б.М. Теплов, С.Л. Рубінштейн, В.Д. Шадриков, Дж. Гілфорд, К. Роджерс, С. Торренс та інші ). Вони визначали здібності як психічні властивості індивіда, що регулюють досягнення людини у діяльності, реалізують окремі психічні функції та мають індивідуальну міру прояву і виявляються в успішності та якісній своєрідності засвоєння і реалізації досвіду [1], [6], [7].
Metrics
Посилання
Выготский Л.С. Память и ее развитие в детском возрасте // Лекции по психологии. – М., Психология, 1999. 2. Волощук І.С. Науково-педагогічні основи формування творчої особистості. — К.: Пед. думка. 1998.
Кабши І. Ю. Розвиток художніх здібностей молодшого шкільного віку. // Радянська школа. – 1981 - №3. 4. Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. / М.: Просвещение. 1976.
Комарова Т.С. Дошкольный возраст: проблемы развития художественно-творческих способностей//Дошкольное воспитание. 1998. - № 10.
Портал «Psychology.ru»: http://www.psychology.ru 7. Розумові здібності дитини // Психологічний інструментарій. – К.: 2004.