Динаміка розвитку інтернет-залежності у підлітковому та юнацькому віці

Автор(и)

  • Яна Григорівна Кобильнік Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7519

Ключові слова:

динаміка розвитку інтернет-залежності у підлітковому та юнацькому віці

Анотація

Досягнення науково - технічного прогресу змінюють навколишній світ. Ці зміни можуть носити позитивний чи негативний характер, але вони завжди незворотні. Так з появою Інтернету людство вступило на новий етап розвитку цивілізації. Швидкий розвиток сучасних інформаційних технологій зумовив появу нової для нашого суспільства проблеми – проблеми залежності від Інтернету, про яку ще кілька років тому ніхто не знав. Лікарів, учених –психологів, та і простих користувачів проблема глобальної інтернетизації турбує вже не перший рік. У зв’язку з цим, визначення особливостей формування залежності від Інтернету, вивчення психологічних особливостей особистості, що є характерними для осіб, залежних від Інтернету, проведення заходів, спрямованих на запобігання подальшому зростанню адитивної поведінки, розробка ефективних стратегій подолання Інтернет - залежності є надзвичайно актуальним.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Яна Григорівна Кобильнік, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка географічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаївна, доцент, к.психол.н.

Посилання

Войскунский А.Е. Феномен зависимости от Интернета //Гуманитарные исследования в Интернете. – М., 2000. – 150 с.

Мотивация и мотивы / Е. Ильин. — СПб.: Питер, 2003.

Янг К.С. Діагноз – Інтернет-залежність // Мир Інтернета. – М., 2000. – №2. С. 36 – 43.

http://buket.ck.ua

http://psynet.carfax.ru

http://user.lvs.ru

http://www. Netaddiction.com

http://www.psychology.ru

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Динаміка розвитку інтернет-залежності у підлітковому та юнацькому віці. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 113-119. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7519